Laatste dagen Australie

Het was een aardig ritje naar Brisbane, en bij aankomst ben ik opzoek gegaan naar een guesthouse dat een meisje van mijn sfari mij had verteld. Eenmaal daar bleek die vol te zijn, dus ben ik naar de buren gegaan. Na het inchecken ben ik de stad in gegaan om mijn vlucht, vanuit Sydney naar Auckland, te verzetten omdat ik die niet meer ging halen.
Die avond ben ik om 20.00 helemaal kapot naar bed gegaan.
De volgende dag werd ik om 7.00 wakker en ben ik een potje gaan hardlopen. Het bleek dat ze hier een heel mooi pad langs de rivier hadden aan gelegd, en ook een soort strand naast de rirvier. Die avond kreeg ik een smsje van een van de engelse meisjes van Airley beach, die mee hadden gejuiched bij de contest. Ze waren ook onderweg naar Brisbane en vroegen of ik in de avond wat met ze wilde drinken.

Dus die avond heb ik ze ontmoet en ben ik een biertje met ze gaan drinken, en nadat ik kansloos een pool toernooitje had verloren ben ik naar bed gegaan.
De volgende ochtend moest ik om 6.30 de trein naar het vliegveld hebben. Toen ik aan mijn ontbijt zat zag ik een meisje van mijn trip naar frasier eiland lopen. Zij ging ook met de trein naar het vliegveld, alleen ze had haast want ze dacht dat ze hem ging missen. Toen ik mijn ontbijt op had en mijn bordje had af gewassen, heb ik uit gechecked en ben ik naar het station gelopen. Bij aankomst zat het meisje helemaal uitgeput op de trein te wachten, ze was haar laptop vergeten en moest daarom terug lopen. Maar goed ik had het lekker rustig aan gedaan en was mooi optijd. Het bleek dat ze naar de Filipijnen ging met haar familie voor een vakantie, niet verkeerd zou ik zeggen. En toen ik er bij de domestic flights uit meost hebben we afscheid genomen.
Kort daarop zat ik in het vliegtuig en was ik weer in Sydney. Ik heb de trein en bus naar het centrum en door naar Todd gepakt.
Ik heb hier de dag verder gechilled en een beetje op het strand gelegen. In de avond ben ik met hem en zijn huisgenoten watgaan eten, hun hadden wat vrienden over. Dit was gezellig en de volgende morgen ging het vliegtuig om 7.35 weer naar Nieuw-zeeland dus moest ik rond 4.30 de taxi hebben. Ik stapte de taxi in maar had geen cash geld meer bij me, dus moesten we langs de ATM. Hier  bleek dat ik niet kon pinnen, ik had binnen 24 uur al 2 keer bij een vreemde bank geld gehaald dus meost ik wachten tot 14.00, maar dat ging dus niet. Na 3 atm’s wist dat het niet ging werken, ik wist niet wat ik moest doen want ik moest naar het vliegveld. Op het moment had ik ook het geld niet om terug naar Todd te gaan. Toen dacht ik als ik nou een tankstation wat koop en bjipin dat meost vast wel kunnen. Nou mooi niet dus, en mijn vlucht ging niet op mij wachten. Na heel wat gestres zei onze beste chaffeur datik misschien met mijn pas in taxi kon betalen. Maar goed mijn chinees was niet goed genoeg omdat aan hem duidelijk te maken, dus probeerde ik het maar EN VERREK het lukte. Nou ik was gered we zijn met hooge snelheid naar het vliegveld gereden waar ik na een hand tekening snel klaar was. Eemal bij de incheckbalie was ik nog redelijjk vroeg.

En een paar uur later zat ik dan in mijn vliegtuig naar Nieuw-Zeeland waar mij een nieuw avontuur stond te wachten. Ik zou hier Patrick ontmoeten, een jongen die ik in Jakarta heb ontmoet, en daarmee rondcrossen.:D